tisdag 27 december 2011

lite shopping

...som sagt vaknade jag tidigt , men när jag druckit morgonkaffet så la jag mig ner i soffan o somnade ett tag. när jag så vaknade så var det dax att göra sig i ordning o gå ut i blåsten o besöka mim =)....rean börjar idag o då vill jag ju kolla in vad som finns.
oscar o jag knatade i väg in på mim o där hittade han kläder han ville ha o det gjorde jag oxå. jag köpte tre plagg (ta 3 betala för 2) o oscar hittade tre plagg två till han o ett till anton. nu tror jag inte att jag behöver handla nå mer (jag har det mesta från deras sortiment jag vill ha). =)
när ska det egentligen sluta blåsa?....jag skulle ju behöva gå en låååång promenad ,men inte så länge det blåser så här mycket.
idag har jag som vanligt mycket värk o känner mig ganska slö så det blir nog en "hemmadag" för min del , men jag hade gärna hittat på nåt roligt att göra denna dag.
hej så länge....

Inga kommentarer: