onsdag 14 december 2011

mer energi

.....har haft mer energi än vanligt denna dag =).....trots massor med värk har jag lyckats göra en massa sysslor men däremellan haft mina minuters vila. har varit i väg o handlat fick med mig bärhjälp o sen hem igen. lastat in matvarorna ,städat i frysskåpen för att få mer plats om jag får upp ett bakil  inom de närmsta dagarna  =).....fyllt tvättmaskinen ,städat på toa ,diskat o plockat ,lagt in räkningar på datorn mm....
en kväll full med sysslor. nåja sen runt kl 21 har jag tagit det lugnt mest kollat på tv ,måste ju komma i håg att vila min värkande kropp. känner mig ganska trött o klockan är ganska mycket snart ska jag bädda ner mig ,orkar nog inte se filmen på tv3 klart.
lottot ikväll gav tyvärr ingen vinst så nu hoppas jag att det blir en vinst på lördagens lotto =). dax att sluta surra nu ....sov så gott

Inga kommentarer: