onsdag 14 december 2011

min eftermiddag

....slutade jobba o gick hem i slasket ,huvva vilket decemberväder det är inte alls kul ute nu. när jag äntligen kom hem blev det en lugn stund o jag njöt av tystnaden här hemma. sen var jag i gång med att ta en dusch ,starta tvättmaskinen sen en stunds vila igen (har mycket värk). sen strax efter 15 så ställde jag mig vid spisen för att laga mat o när jag likaså stod där så bakade jag oxå.
dagens middag : potatismos o fläskkorv. till efterrätt( det jag bakat idag ) : chokladprickig sockerkaka o sibylla kakor. nu först lite vila men först ska jag koka mig en kopp kaffe......vad jag ska göra sen i kväll ....jag skulle behöva ut o handla ,hoppas jag får med mig nån bärhjälp eftersom det är några saker jag behöver handla hem.
nu kaffe sen vila ...hej så länge

Inga kommentarer: