måndag 12 december 2011

kvällsprommis

.....jag klädde på mig o tog en promenad o det var skönt att komma ut i friska luften  röra på sig o samla tankarna lite . när jag var åter hemma så var jag en aning snöig =) eftersom det snöar en hel del ,men inte stoppar snön som faller o kylan  mig från att promenera.
roger o anton for i väg upp till garaget kvar hemma var jag o oscar. stod i köket vid bänken o diskade då min telefon ringde o jag blev glatt överraskad när en vän ringde o vi pratade lääänge ,så trevligt =).
nu sitter jag här i soffan under filten o har precis käkat kvällsmackor o druckit en kopp te. =)....tänk så gott med lite kvällsfika o jag hoppas jag somnar bra o sover bra i natt.
oscar sover ,anton kom hem o hämtade mat för han for upp till sovstugan för att sova där i natt. (å jag som bäddat åt han här hemma). han ska i väg o jobba i morgon. nu känner jag att det håller på att vara dax att jag bäddar ner mig väckarn ringer i morgon kl 05.45.....
sov så gott....

Inga kommentarer: