onsdag 21 december 2011

middag

efter att ha varit hos tandis så gick jag hem för att laga middag. det gick bra hos tandläkarn hade inga hål i mina tänder =) , det var ju bra. efter jul blir det att sätt in en brygga i munnen o det kostar en hel del. =(......nu efter jag lagat mat ,ätit diskat o druckit kaffe så ska jag vila en stund. när roger kommer hem åker vi på affärn för att julhandla ,hoppas anton oxå kan följa med o bära hem matvarorna.nu har båda pojkarna kommit hem o en kompis till oscar.

dagens middag : mjölkstuvade makaroner ,köttbullar ,sås o grönsaker
lottot hade jag glömt bort tills jag kom på att det var onsdag o lotto,  kom  på det när jag vandrade ner till tandläkarn. det kan bero på att jag passerade kiosken på vägen dit....=)...så när jag kom hem lämnade jag in det på nätet ,nu är jag med o tävlar om 126 miljoner kronor....tänk om jag bara kunde få en liten del av den summan då skulle jag bli mer än happy =)......nåväl jag håller tummarna att jag prickar in några rätt. trevlig kväll ....kommer tillbaka senare....

Inga kommentarer: