onsdag 21 december 2011

denna dag

....  fick upp oscar o han gick iväg till skolan  o sen har jag mest bara tagit det lugnt. en väldigt  behaglig morgon utan stress ,lugn  o skön.
det snöar ymnigt o är -5.4 grader. en hyffsat fin dag. då morgonen övergick till mitt på dan så har jag tvättat kläder o hängt tvätt ,diskat o plockat o sovit ett tag. =)
 jag ska gå i väg till tandis på en stund för jag har en tid där 14.30. oscar har ganska nyss kommit hem från skolan o med sig har han en kompis. jag intervjuade dem o frågade är det nu skönt med jullov?...deras svar var  inte  helt oväntat..JAA  =)....
när jag kommer från tandis så blir det raka spåret hem till spisen för att laga mat ,anton är alltid vrålhungrig när han kommer från jobbet. sen kommer ju roger oxå hem. oscar är förmodligen hemma när middagen är klar. ha en bra eftermiddag

Inga kommentarer: