lördag 24 december 2011

julaftons kväll

och hemma var vi kl 18.30. denna kväll har vi bara slöat o sett film för annat finns inte att göra  en kväll som denna. pojkarna fick både klappar hos farmor o farfar o här hemma. dem har nog varit snälla i år eftersom dem fick ett par styckna var. =).....till o med jag fick nån julklapp så lite snäll har jag nog oxå varit. =)....
snart är denna afton över o ett år till nästa. jag har ätit iaf lite julmat ,jag åt mig lagomt mätt. =) tack för din kommentar anonym ,julatllriken som jag tog bild av i förra inlägget det var den jag åt från o jag äter ingen jansson ,jag tillagar  den o andra äter den....=) ,men jag äter det andra som finns på julbordet. =). kom gärna hit o käka nån dag vettja =).....
shit pommes frites ,jag har ju glömt kolla både lotto o keno ,jag kanske sitter o har vunnit storkovan i kväll utan att veta om det , måste kolla om jag vunnit ..... hej hej....

Inga kommentarer: