onsdag 21 december 2011

kväll mitt i veckan

.....eftersom julen närmar sig så hade jag bestämt att vi skulle julhandla maten inför helgen ikväll o så vi gjorde ,jag o roger. det mesta är nu handlat o resten ska roger handla i morgon innan han kommer hem från jobbet. skönt att ha det bortgjort.
när vi kom hem så for roger i väg o hämtade oscar o skjutsade hem hans kompis o sen for han upp till sovstugan o hämtade hem dammsugaren. äntligen har den hamnat på rätt adress =) . vi fick främmande ,trevligt som alltid =) att få surra o dricka kaffe o roger fick en julklapp.
då främmandet hade farit så tog jag itu med disken o plockade undan ,skrubbade badkaret o tvättstället o sen  tog jag  en het dusch. pojkarna har varit bort en stund o  kommit hem. nu blir det att slappa innan det är dax att jag bäddar ner mig.
lottot o kenot gav ingen vinst ikväll =(...... bättre tur kanske på julafton med lottot =)....ha en bra kväll o sov gott .....

Inga kommentarer: