lördag 24 december 2011

GOD JUL

jag har vaknat o klivit upp (06.35)......det är alldeles tyst. har kokat mig en kopp kaffe o krypit under filten här i soffan. startat tvn o har låg ljudnivå. granen lyser  o  ute är det mörkt o jag kan se att det  har kommit lite snö under natten det är + 0.6 grader varmt.
min kusin som bor i sthlm hörde av sig i går o han är i älvsbyn för att fira jul  han kommer förbi en sväng under dagen  , kul.=) vi har inte setts på flera år nu.
vi kommer att äta hemma jullunch/middag o därefter åker vi upp till rogers föräldrar. vilken tid vet jag inte riktigt ännu ,halva familjen vill upp dit tidigt ,andra halvan vill upp dit lite senare på eftermiddagen. tids nog får jag väl veta när vi åker ,men dem måste ju vakna först......
ska dricka kaffe o slappa en stund innan jag börjar med de "måsten" jag har att göra idag.....
kommer tillbaka senare , jag vill passa på att önska alla en riktigt GOD JUL  /kram

Inga kommentarer: