måndag 12 december 2011

måndag

och nu har dagen övergått till tidig kväll. jag har jobbat mellan 08-13 o efter jobbet så var det utvecklingssamtal med oscar o när det var klart så fick jag äntligen gå hem. brr....vilken kyla ute jag gick hem o sen gick jag ut i kylan igen för att gå till affären för att handla till dagens middag: pasta bolognese o när jag ändå stod vi spisen så rörde jag ihop en silviakaka ,till efterrätt. =)
jag har ätit middag ,druckit kaffe vilat en stund o nu har jag precis diskat undan o smakat en bit kaka. känner mig både trött o oerhört slö ,det har varit en lång dag ,full fart som vanligt =)......
pojkarna o jag är hemma o slöar medan roger är kvar på jobbet i kväll för att skruva i sin bil o inte vet jag vad han skruvar uti el när han kommer hem så han får värma sin middag när han kommer hem.
vad jag ska göra sen det vet jag inte .....hej så länge

Inga kommentarer: