onsdag 28 december 2011

åter hemma

...här vid datorn är jag. när roger kom hem ,strax före kl 19 så käkade han middag ,vilade en stund sen åkte vi förbi o hälsade på bekanta ,drack kaffe o surrade en lååång stund , trevligt.
roger var sent hemma för att han hade sprungit på affärer på storheden o köpt mig presenter...hmm....o jag som inte fyller år riktigt ännu ,det är några dagar tills dess. glad över de presenter jag fått ,jag har nämt att jag velat ha dessa tidigare o han kom i håg ungefär vad jag sagt.
anton o oscar har för en stund åkt upp till sovstugan för att sova där i natt. roger är ledig  från i morgon o hela helgen. anton jobbar men är ledig i helgen.
fin recept bok  som jag önskat mig =)

två fina bakformar som jag önskat mig =)
jag ahr hängt tvätt o diskat undan o nu ska jag bara slappa o se tv tills jag bäddar ner mig.....sov så gott o dröm sött....

Inga kommentarer: