torsdag 1 december 2011

kvällen

ikväll har jag bla varit ut på affären o handlat o med mig hade jag självklart bärhjälp ,denna gång var det roger som skjutsade mig o bar matvaror. sen for vi hem. när vi kom hem var anton påväg att fara ,den pojken är ju nästan aldrig hemma med lilla mor sin =(...........
jag tog en varm dusch o precis när jag var klar så öppnades ytterdörren o in kommer en kompis ,trevligt att få främmande ,då blev det kaffe ,fika o surr en stund.
oscar har bäddat ner sig för en stund sen o jag har käkat en macka o håller på att dricka ur en kopp fylld med te. har fortfarande ganska ont i halsen önskar att det kunde ge med sig för inte vill jag vara sjuk ,jag har inte tid.
funderar på att bädda ner mig om nåt tag o försöka sova. det är jobb i morgon.
kvällens keno gav en liten vinst på 15 kr....varför blir det  inte en större vinst nångång ?.......
sov så gott......

Inga kommentarer: