måndag 12 mars 2012

vecka nr 11 ,dag 1

gomorron ny dag ,ny vecka o jag har vaknat o klivit upp ,gjort mig klar o har kokat första kopp kaffe för dagen. har slagit ner rumpan i soffan för att lömna ett avtryck av mig här.
det blåser i träden i dag ordentligt mycket kan jag  höra o mätarn visar på 1 grad varmt.
jag har mycket värk (som vanligt) idag men på jobbet det måste jag ,men det känns tungt........tänk om tänk om......hmm...nänä....inga såna tankar ,det är bara att bita ihop.......
låter som att man skulle behöva fallskärm på sig i dag för huvva vad det blåser ,tur el otur(det beror på hur man ser det) så kanske jag blåser bort när jag ska röra mig utomhus idag....=).....
dricka mitt morgonkaffe o sluta surra nu då......klockan den tickar iväg ......snart bär det av......hej hej

Inga kommentarer: