torsdag 8 mars 2012

gomorron torsdag

...o här är jag nu uppstigen ,påklädd o har kokat mig första kopp kaffe. vaknade vid  kl05.15 o kunde inte somna om så jag klev upp strax före 06.00 då väckarn skulle väcka mig.tempmätarn visar -2.5 grader ,bra väder för en prommis ut på jobbet. har ett möte med en bunt människor där nu på morgon kl 09.00. jag måste erkänna att det INTE är  speciellt trevliga möten. få se hur arg o irriterad jag är när jag går därifrån o vad framför allt vad som sägs......
anton sa innan han for i morse ,hämta nu din nya telefon idag så jag får din gamla. =) å klart jag ska hämta  min nya vita iphone 4. jag är nog en ganska snäll liten mamma ,köper en ny telefon för att anton ska få min gamla fina telefon (iphone vit 3gs). sen har jag inte så mycket annat planerat för dagen ,vila måste jag för att värken ska minska , för den är inte nådelig denna dag.........nåja dax att sluta gnälla för det blir inte bättre av det iaf .....ha en bra dag....

Inga kommentarer: