tisdag 27 mars 2012

på "ranten"

ikväll blev ingen vanlig kväll i soffan. =).......strax efter kl 19 for vi ut en sväng o körde i väntan på att hämta oscar som var i kanis. när han äntligen kom ner till bilen o var beredd på att åka hem så var klockan 20.30 ,då hade vi väntat ett långt tag på han i bilen på parkeringen , bara suttit o tittat på alla som åkte utför.
när vi åkte därifrån skjutsade vi hem oscar o for vidare upp till sovstugan för att hälsa på pojkarna. anton blev verkligen glad när även jag följde med =)......kanske jag börjar hälsa på där uppe lite oftare.
kom hem för ett tag sen ,har tagit en dusch ,druckit en kopp te o käkat mackor.
nu håller det på att vara dax att jag bäddar ner mig ,väckarn ringer 04.30 i morgonbitti för i morgon är det jobb. nu säger jag god natt o lämnar datorn o tvn ......

Inga kommentarer: