torsdag 29 mars 2012

kvällen

...ja då var det alldeles snart läggdax , imorgon tidig morgon med uppstigning kl  04.30.....alltså jobb i morgon i luleå ,men det är sista dagen jag behöver pendla flera mil för att komma mig till jobbet o det ska bli så ooootroligt skönt att få vara o jobba på byn ett par veckor framåt.
kl 17 var jag hos frissan o kl 18.55 lämnade jag salongen med en förändrad look =) o lite nya kläder. en top o ett par svarta lite glansiga tights , så fina.......=)
medan jag gick hem så snöade det stora lapphandskar ,så typiskt ......=(......
när jag kom hem så for hela bunten iväg o jag var ensam men endast en microstund för sen kom oscar o roger hem.
vi sprang upp till grannen o sen for roger o oscar i väg upp till garaget för att kolla in antons bil som han köpt i kväll , men inte gjorde det nåt för då passade jag o grannen på att plantera lite o i kväll blev det gurkfrön som hamnade i jorden. =)....
kom hem för en stund sen ,fortfarande ingen hemma. har tagit en dusch o nu satt mig net i soffan framför datorn för att lämna ett avtryck efter mig här innan jag bäddar ner mig.
avslutar med att säga god natt sov så gott......

Inga kommentarer: