lördag 3 mars 2012

lördag ,lite av varje o gladiatorerna

...träning på morgon o avslutade med att ligga i solariet en stund ,kändes behagligt att träna o det gav mig energi. när jag kom hem så var pojkarna hemma o uppstigna. jag fick hjälp av oscar som dammsugade lite åt mig , han blev less efter ett par minuter o ställde undan dammsugarn. jag diskade o plockade undan , startade tvättmasinen o vek ihop tvätt.
energin la sig då jag fick främmande av min syster. när dem åkte kom roger hem från fisketävlingen. han var hemma en stund o han fick dammsuga där oscar inte dammsugat.
efter en stund hemma så for han  till pojkarna som var uppe i garaget , jag fick en lugn o skön stund hemma. sen på eftermiddagen så lagade jag mat o den var klar inte långt efter att alla kommit hem för att käka. dagens middag: hemgjort potatismos ,fläskschnitzel o wokgrönsaker.
efter middagen blev det vila min värkande kropp.
ikväll före gladiatorerna såvar vi ut på affären för att handla några saker. sen hem för att ta en dusch o nu är det soffhäng framför tvn ,gladiatorerna är nu ,så jag ska fortsätta se .....ha det bra ......

Inga kommentarer: