tisdag 6 mars 2012

tisdagkväll

....och jag har varit upp en sväng till grannen för att surra lite. efter en kort stund kom även anton o roger upp , det blev väl tråkigt när jag gick iväg kan jag tänka mig =).....
nu är jag hemma igen.  jag har bakat en morotsrulltårta i eftermiddag ,den blev inte 100% perfekt men smaken var det inte nåt fel på ,så den ska jag testa att baka igen nångång när jag har ork.
dagens middag alt.1 : bruna bönor ,stekt korv o fläsk och alt 2: pasta carbonara.
eftermiddagen blev det en vilopaus då låg jag här i soffan framför tvn.
nu är det inte länge kvar tills jag måste bädda ner mig o  sova för vara  pigg i morgonbitti när väckarn ringer 04.30......=(......
kvällens keno gav som vanligt ingen vinst =(........
tror jag ska sluta surra o se lite tv en stund ........sov så gott

Inga kommentarer: