tisdag 13 mars 2012

tisdagkvällen....

.....o den har jag nästan bara tillbringat hemma. anton o kompisar har varit hem ett tag o roger har varit chaffis åt oscar o hans kompis. jag hade velat fara bort ,men som vanligt fick jag ändra mina planer.
träffade grannen i trappen så jag gick upp dit en sväng för att surra en stund.
nu är jag åter hemma har tagit en dusch o slagit ner rumpan i soffan framför datorn ,det blir att slappa en stund ,kanske se lite tv innan jag bäddar ner mig.skulle redan nu behöva i säng för det blir en tidig morgon i morgon,väckarn ringer 04.30......fy attan det är inte alls trevligt , men som jag gör biter ihop o kämpar vidare.
 om jag ändå kunde få mig ett jobb anpassat för mig här på byn , men det är liksom ganska svårt har jag sannerligen fått upptäcka ,med alla nej vi kan inte ta emot nån nu o inte anställa osv.....det är tungt på jobbfronten helt klart. än vägrar jag att ge upp ,jag ska ha mig ett nytt jobb som jag klarar av  o trivs med så är det bara........
funderar på att dricka en kopp te o sluta surra....sov så gott

Inga kommentarer: