fredag 2 mars 2012

ja det var.....

denna fredag o snart är den över ,en ny dag i morgon. tog oss till luleå utan missöden. blev avlämnade på jobbet o där stod ett par tjejer o väntade att jag skulle anlända för en arbetsdag. trots att det är tungt o slitsamt o gör att min kropp värker än mer så går det bra o jag kämpar.
hellre i luleå o jobba än i boden , jag försöker se positivt. men jag vill absolut ha ett passande jobb på byn för det är påfrestande att pendla. dax att sluta klaga.
efter en halv dags jobb så hade jag helg så jag knatade ut på rogers jobb o jag for o käkade lunch med roger ,hans jobbarkompisar o anton. dem lämnade av mig vid coop o jag tog en shoppingrunda innan jag åter igen för andra gången samma dag knatade i väg ut till rogers jobb. vid 14.30 gjorde anton o roger full dag o vi kunde fara hem , men först en shoppingrunda till med anton o roger innan vi åkte mot byn.
dagens shopping för min del blev underkläder. vi for in på elgiganten o media markt ,men då dem skulle in på jula då klev jag inte ur bilen. när dem kom ut därifrån så gav jag ett förslag att vi skulle in på candy world o så blev det. lite mer än 200 kr fattigare kom vi ut därifrån o sen åkte vi hem.
skönt att komma sig hem fredageftermiddag o ha hela helgen framför sig.
det blev att slappa o vila ett bra tag innan roger bestämde sig för att vi skulle åka o hälsa på ett par kompisar. där blev vi varandes resten av kvällen ,fikade o surrade trevligt. kom hem för ett tag sen o nu sitter jag uppkrupen i soffan här vid datorn ,snart är det läggdax ,blir en tidig morgon. när roger o kompisar åker i väg o fiskar så går jag i väg med en kompis o tränar.
kvällen skeno gav ingen vinst som vanligt.
nä dax att sluta surra sov så gott

Inga kommentarer: