måndag 5 mars 2012

måndag lite av varje

....lite av varje men inte så mycket vettigt har jag gjort idag. på morgon slappade jag o drack en hel del kaffe o tvättade kläder.  på förmiddagen fick jag främmande ,en kompis kom förbi o vi surrade lite sen for vi ut på byn för shopping (jag handlade inget). =).....
sen for vi hem till mig igen o sen for hon i väg på sitt jobb o kvar hemma var jag , oscar o hans kompis. jag käkade lite lunch ( yoghurt o flingor). sen blev jag sådär tvärtrött o la mig i soffan o oscar o kompis for ner till bowlinghallen.
hade ju tänkt i väg o träna på eftermiddagen ,men det orkade jag inte. jag tog mig en tupplur o när jag vaknade efter ca 40 minuter så var det dax att ställa sig vid spisen för att laga middag för anton var påväg hem.
dagens middag: köttfärsbiffar,sås o hemgjort potatismos.
efter det en stunds vila.nu i kväll har jag varit ut en sväng på byn med en kompis sen åter hem för att diska o plocka innan det var tv dax. kvällens program familjen annorlunda på tv4 o därefter chefen undercover på samma kanal. hela familjen är hemma o det är inte så mycket tyst ,dem surrar o retas med varandra ,nästan så att jag får lust att emigrera.
nåja nu ska jag se lite tv innan det är dax att sova för kvällen.
i morgon är en ny dag o jag är ledig. =) .....sov så gott

Inga kommentarer: