fredag 23 mars 2012

inget...

...speciellt att göra denna kväll ,tråkkväll med andra ord. varför kan man inte alltid ha kul? =)....näää för då uppskattar man inte de kuliga dagarna , men jag vill alltid ha kul o nåt att göra förrutom alla måsten som alltid finns att göra.
nåja gnällspik ska jag nu inte vara. dagen har jag mest tillbringat hemma. på förmiddagen tog jag en prommis till en kompis o drack kaffe ett tag sen fick jag lift hem.
när jag kom hem så gjorde jag intog jag ryggläge i soffan o somnade , efter en timme vaknade jag o då gjorde jag diverse sysslor ,har slöat en hel del o vilat min kropp som bara värker. på eftermiddagen strax efter kl 15 kom en trött oscar hem ,han vilade en stund sen ville han ha med mig ut på byn så då gjorde vi det.
anton o kompis har varit hem en sväng. oscar ville käka pizza så det har vi gjort o efter det så åkte oscar o roger i väg upp till garaget. nu är jag ensam hemma o det är lugnt o skönt ,jag sitter här i soffan vid datorn o tvn surrar i bakgrunden. ha en bra kväll

Inga kommentarer: