onsdag 14 mars 2012

onsdagkväll

....kom hem efter jobbet ca 17.15 ....skönt att vara åter hemma. slet av mig arbetskläderna o ställde mig i duschen o därefter tog jag på mig vanliga ,normala kläder o vips kände jag mig som ny igen =)........tänk vad en dusch o kläder man gillar piggar upp en....=).....
roger fixade middgaen idag ,hör å häpna. oxpytt o rödbetor till middag fick jag. sen blev det 2 koppar kaffe till efterrätt. jag intog ryggläge i soffan för att vila o se lite tv.
anton o kompis kom hem en stund sen drog dem i väg igen. oscar hörde av sig o ville ha skjuts hem från en kompis så roger for i väg hämtade oscar o for upp till garaget. jag stannade hemma för att diska o plocka undan. en stund senare hörde roger av sig dem var påväg hem för att åka förbi en kompis i ett garage o jag följde med. kul att få följa med o surra bort en stund.
kom hem för ett tag sen har klätt av mig o krypit upp i soffan. roger har serverat mig en kopp varm choklad o nu ska jag göra en macka o käka medan jag ser på tv innan jag om ett tag bäddar ner mig. känner mig megatrött efter en dag på jobbet. ska bli skönt att vara ledig i morgon.
sov så gott dröm söta drömmar .......

Inga kommentarer: