lördag 24 mars 2012

fiske o annat

...vi for i väg strax före kl 06.00 för att leta upp en is att sätta sig på för att njuta o fiska. en mycket trevlig ,mysig dag med fint väder o trevligt sällskap. tråkigt nog var inte fisken på taget. hemma var vi  igen strax efter kl 12.
ganska trött så tog jag mig en varm dusch o letade fram kläder att ha på mig. sen blev det ryggläge i soffan framför tvn o inte helt förvånande så somnade jag o sov en halvtimme ungefär.
eftermiddagen har varit seg här hemma inte orkat göra så mycket nytta ,men vad gör det?.......
oscar fick välja middag o det blev ett besök på grillen där roger o oscar åt varsitt big meal medan jag tittade på för jag var inte hungrig.
vi sprang in på affären för att fylla på lite i kylen innan vi for hem. kvällen har vi mest  tillbringat hemma framför tvn o sett på gladiatorerna på tv4.  vi varit ut oxå  nån sväng o kört omkring lite i snöovädret. nyss var vi ut en sväng för att hämta hem oscar som varit hos en kompis.
eftersom jag vaknade strax efter 04.00 i morse (före väckarn) så känner jag mig en aning trött o funderar på att sova alldeles snart. sov så gott

Inga kommentarer: