söndag 4 mars 2012

söndagkväll ,en tv kväll att se fram emot

tidigare i kväll har vi varit bort till bekanta o fikat o när klockan började närma sig kl 19 så var vi åter hemma för att spela bingolotto. tyvärr blev det ingen vinst vad jag kunde se, jag tröttnade o böt tvkanal då halva programmet hade varit.får rätta lotterna i efterhand.
jag har rättat keno o inte gav det spelet mig nån vinst =(.......är jag förvånad ? ....näää inte det minsta förvånad.
ser på tv3 ett nytt program ,miljonjakten. roger är med i postkodlotteriet o har chans att vinna eftersom dem drar olika postnummer under programmets gång. =) snart börjar mitt favoritprogram , spårlöst som visas på tv7 varje söndag. =).
nu har roger o pojkarna farit upp en sväng till garaget men dem är snart tillbaka , alltså en stunds tystnad här hemma =) o då passar jag på att sitta framför datorn o blogga lite.
i morgon är det ny vecka o i veckan är det oscars tur att ha sportlov o anton har skolvecka. måste kliva upp o väcka anton ,men det gör inte mig nåt för jag är ändå alltid vaken tidigt varje morgon. då kan jag i lugn o ro dricka mitt morgonkaffe. =)......nu ska jag se tv....hej hej

Inga kommentarer: