söndag 25 mars 2012

prommis ,vila ,prommis ,främmande

ja dagen har varierat ,kuligt =)....började förmiddagen med att ta en prommis ,blåsigt ute o jag var tvungen hem för att inhalera symbicort ,så jäkla typiskt ,men så kan det va när jag dras med astma vilket jag brukar förneka att jag har.....är vääääldigt slarvig med medicinering.
nåväl det blev vila o senare på dagen tog jag o oscar en promenad ut på byn för att handla några saker sen gick vi hem o kort därefter fylldes lägenhet med en drös av folk ,kul.....=) jag bjöd på kaffe medan pojkarna käkade pan pizza för dem var ju hungriga.
sen for jag i väg en stund o sen då jag kom hem så var det dax att grädda våfflor ,dagen till ära o till dem serverades hallonsylt o vispgrädde.
nu har jag vilat en stund o grubblar på vad jag ska göra resten av den här dagen. bingolotter har jag varit o köpt men harf inte bestämt mig för om jag ska spela , det lät inte så lockande faktiskt......ha en bra kväll.....

Inga kommentarer: