måndag 19 mars 2012

ny vecka igen

...måndag vecka 12 ....veckorna springer i väg o ännu snabbare springer helgerna i väg. från det att man säger en fredageftermiddag ,å så skönt med helg så smäller det bara till så är det måndag åter igen.....nåja det är bara att kämpa en arbetsvecka till innan det är helg igen.
idag jobb halva dagen , känns bra.
inte sådär meganice när klockan ringde 04.30 o jag insåg att jag var tvungen att lämna det varma täcket o kliva upp o gära mig klar för dagen.
nu sitter jag här med en kopp kaffe o samtidigt skriver ner några rader ,ovettigt vetande.
tempmätarn visar minusgrader -5 ...brrr....just idag kändes det kallt men det blir varmare framåt dagen.
nu ska jag dricka mitt kaffe o sen putsa mina glasögon för nu ser jag allt i en dimma......=) ha en finfin dag.....hej så länge

Inga kommentarer: