tisdag 13 mars 2012

blåsig dag

halva dagen har passerat ,jag har fortfarande mycket värk. jag har dammsugat (inte överallt) ,städat ,diskat ,hängt o vikit tvätt. däremellan tog jag paus o  hade det bara  lugnt  o skönt ,välbehövligt för att åter få ladda batterierna. jag har hunnit med en stunds vila då jag somnade o sov en stund.
jag behöver starta dammsugarn o ta en svängom i vardagsrummet ,men det kändes inte alls lockande. tror jag dricker en kopp kaffe först.
det blåser fortfarande mycket ute , solen lyser o jag skulle verkligen vilja hä mig ut o röra på mig. men innan jag gör det så måste jag ta den där svängen med dammsugarn som jag nyss nämde.
oscar slutar kl 13 o kommer alltså snart hem , undrar om han vill hitta på nåt då.
nää detta duger ej ...dax att göra nå nyttigt.....hej så länge

Inga kommentarer: