onsdag 21 mars 2012

medvind

.....dagen började med mycket värk kändes tungt att åka på jobbet ,men jag kämpade på o fram på dagen så började helt oväntat blåsa kring mig ,allt flöt o turen har vekligen vänt för mig. =)......jag har fått ett par positiva samtal med helt oväntade besked ,bla jag har fått en praktikplats o får äntligen jobba hemikring ,en stor lycka för mig. resten av dagen har flytit på för mig. jag jobbade till klockan 16 sen gick jag ut till rogers jobb o innan vi lämnade storheden så var vi in för att handla lite saker.
vi var åter hemma på byn vid kl 17.30.
trots att jag känner mig så trött o knäckt så är jag på gott humör o turen har fortsatt för kenot gav mig en vinst på 400 kr , det är en stor vinst störrre än jag vunnit på mycket länge. =)
efter kenodragningen så sprang jag upp till grannen för att surra , vi har inte surrat på flera dagar så det blev nån timmes surr.
nu har jag slagit ner rumpan i soffan o nu kommer plötsligt tröttheten o tror det är bäst att jag bäddar ner mig för att jag ska orka med morgondagen. avslutar inlägget med att säga sov gott

Inga kommentarer: