söndag 11 mars 2012

spårlöst o storebror

söndagkväll o vi har varit o hälsat på ett par kompisar ,sen förbi affären o hem för att se tv o slappa o ladda batterierna för veckans jobb.
idag har jag mest tillbringat dagen hemma ,slappat ,diverse sysslor o lagat mat. idag blev det två maträtter. alt 1 pasta bolognese ,alt 2 plättar. nu finns det mat att värma i morgon då slipper jag stå vid spisen när jag kommer hem i morgon , skönt.
kvällens program ,spårlöst på tv7 ,handlade i kväll om en kille som sökte sin biologiska mamma i thailand ,hon fanns inte kvar i thailand så dem reste till schweiz där hon bodde nu. nåja undrar hur det gått sen efter programmet.
då spårlöst var slut så böt jag kanal för att se big brother(storebror) ,nu har reklampausen varit o jag ska ta och se de sista minuterna av programmet innan jag bäddar ner mig ,sov så gott.....

Inga kommentarer: