tisdag 20 mars 2012

promenad ,matlagning o telefon

.....klädde på mig o knatade i väg till affären niosnåret i morse för att handla för att laga mat. när jag ett tag senare var hemma igen så började jag laga mat: lasagne o sen diskade jag undan. jag har ringt o grejjat o förrutom det så har jag pratat maratonlångt samtal med kompis o det är alltid jättetrevligt att prata med en god vän. =) ,då känner jag mig på extra bra humör.
nu är det eftermiddag o lugnet har upphört oscar kom hem efter skolan strax efter kl 13 med en kompis o vid 14.30 när oscar o kompis gick ut så kom anton hem från skolan. nu är de tre pojkar som härjar här.
funderar på vad jag ska göra ikväll ,jag vill hitta på nåt att göra för jag känner mig så rastlös. värken är oförändrad ,men jag gör ett försök att jobba i morgon igen.
hej så länge.....

Inga kommentarer: