måndag 13 februari 2012

tvkväll

....ja inget bak blev det ikväll för mig. anton somnade på soffan , roger for upp till sovstugan o oscar var o bowlade o jag slappade i soffan. har mest bara sett på tv hela kvällen. på tv4 hela kvällen först nyheterna ,halvåtta hos mig ,familjen annorlunda , chefen undercover o nu visas nyheterna.
nu har resten av familjen somnat ,kvar uppe o vaken är jag men nu tror jag att jag bäddar ner mig snart , ska ju upp tidigt i morgon anton ska väckas för att ringa o sjukskriva sig i morgon o oscar ska i väg på skolan. roger får då vakna av sin väckare för tidigare än 05.45 kliver jag inte upp.
kenot gav mig en liten vinst ,knappt värd att nämnas ...bara 5 kr......=(......ska nog göra ett litet speluppehåll med keno.......nu ska jag sluta surra o säger därför god natt ,sov så gott.....

Inga kommentarer: