måndag 20 februari 2012

måndagen

...har övergått från dag till kväll o snart ska jag bädda ner mig ,känner mig trött. en skön morgon o resten av dagen har jag mest bara slöat. oscar har varit feberfri det mesta av dagen när eftermiddagen kom så kom febern tillbaka o han blir hemma från skolan i  morgon oxå.
nu ikväll har jag följt med roger till ett garage där han hjälpt en kompis sen åkte vi hem o jag hamnade framför tvn o såg halva programmet av familjen annorlunda o därefter chefen undercover på tv4. nu har vi precis sett karatefylla på tv6. lägenheten har varit invaderad hela kvällen av anton o hans kompis som oxå hängt framför tvn.
nu har roger precis farit o skjutsat upp pojkarna till sovstugan. dem har beställt väckning tidigt i morgonbitti o jag som allt som oftast är vaken tidig har lovat ringa o väcka dem så dem inte missar bussen till skolan.
kvällens keno har jag faktiskt inte kommi ihåg att kolla ,tänk om jag har vunnit en stor summa =) , vilken lycka det hade varit. nu ska jag sluta surra ,plocka undan lite o sen bädda ner mig. sov så gott

Inga kommentarer: