onsdag 15 februari 2012

promenader tv o annat

.....denna dag ,en tråkdag =(.....ja vad har jag pysslat med ?...hmm....inte så mycket vettigt i all fall när jag knappt kan komma i håg vad jag pysslat med. nåja jag har varit ut ett par promenader för att ha nåt att göra o komma mig hemifrån lite ,varit på samtal med oscar på skolan som jag sa i mitt tidigare inlägg , ringt o grejjat.
 nu ikväll har det  mest blivit att se på tv ,halvåtta hos mig , sveriges mästerkock o när fuskbyggarna (alla program på tv4) började så tog jag en dusch o tvättade mitt hår ,medan de andra sjuklingarna o oscar ser tv så passar jag på att blogga lite.
hade tänkt göra en tidig kväll ,ska i väg på ett möte på jobbet som dem sagt tar 4-5 timmar men sen ska väl all utredning för arbetsförmågebedömningen vara klar. jag är LESS alla dessa olika utredningar jag varit i väg på under hela min sjukskrivningstid ,när ska man egentligen hinna vila o bli frisk?
frisk blir jag aldrig det vet jag ,värk är nåt jag får leva med ,men det krävs vila för att jag ska ha ork att uträtta nåt i alla fall varje dag.
kvällens keno gav mig några få kronor ,lotto ikväll har jag inte kommit ihåg att kolla ,det måste jag göra för tänk om jag kanske har vunnit o då är inte dagen här helt misslyckad =)......nu sluta surra o snart bädda ner mig med min bok. sov så gott

Inga kommentarer: