tisdag 28 februari 2012

en lång arbetsdag

...har det varit för mig. for i väg till luleå tidigt på morgon kl 05.40 rullade bilen mot luleå. jag har jobbat full dag 7-16 ,en lång dag. i morgon är jag ledig o det ska bli gott att få vara hemma. det har gått bra ,fast tungt o slitsamt för min stackars kropp ,men jag gör ett försök att bita ihop o kämpa.
min kalender är tom i morgon o när roger o pojkarna har farit iväg så får jag egen tid o det behöver jag verkligen. efter jobbet så åkte vi o storhandlade på willys innan vi kom hem till byn o då var klockan 18.10. så fort jag kom hem så slet jag av mig kläderna o ställde mig i duschen o sen var det skönt att ta på sig rena kläder o inta ryggläge i soffan ,där jag tillbringat det mesta av kvällen.
känner mig helt knäckt ,behöver sova men ska försöka hålla mig vaken en stund till o se lite tv.
ha en bra kväll o sov så gott

Inga kommentarer: