torsdag 9 februari 2012

Shopping prommis o lunch

Först gjorde jag bort det där studiebesöket som planerat sen blev det en prommis o lite shopping , dagensfynd en skiddress ( jacka o täckisar) till ett bra pris , tänk så mycket fint man kan hitta , vill gärna handla lite mer kläder :) fanns så många fina jackor. Efter att ha handlat så tog jag en prommis till verkstan där Roger jobbar o när det blev lunch så käkade vi på Coop. Nu sitter jag här o väntar på att klockan ska bli 14 då slutar Roger för dagen o då kan det bli en till shoppingtur innan vi styr hem till byn. Längtar faktiskt hem efter en dag utanför kommunen. Jag har ont o behöver vila. Solen skiner o det är en fin vinterdag. Inte lika kallt som i morse då vi for. Jag har lite att grubbla på efter det där studiebesöket o får nog grubbla o avvakta till på tisdag då jag väntar på ett besked angående ett jobb. Hoppas allt löser sig till det bästa.just nu bara väntar jag o grubblar som sagt hej hej

Inga kommentarer: