onsdag 29 februari 2012

skottdagen

o den har jag tillbringat hemma hela dagen. en lugn skön morgon sen var jag i gång med att stöka till lite i pojkarnas rum. dammsuga får dem dock göra själva. har diskat,plockat ,dammtorkat o tvättat ,vikit o hängt tvätt.
 jag har även slöat en hel del o sovit en lång stund i dag. jag har värk så jag måste pausa då o då. just nu gräddas en mjuk pepparkaka i ugnen o jag har kokat en kopp kaffe o slagit ner rumpan i soffan.
det har varit några gubbar o hållit på o tagit bort snö från hustaket o när snön från balkongtaket for då for även tvbilden så jag ahr inte haft bild på tvn nått på hela dagen ,det är som en mardröm att va utan tv en hel dag ensam hemma........oscar är påväg hem från skolan hoppas att med hans hjälp kunna fixa tvbilden. nu ska jag dricka mitt kaffe ...hej hej

Inga kommentarer: