onsdag 15 februari 2012

onsdag

....o det är morgon. på morgon har jag sovit lite längre , klev upp  kl 06.50. jag bad roger kliva upp o väcka oscar som ska till skolan ,han gick o sa till oscar 06.45  o sen gick han o la sig själv igen....hmm.....o jag får fortsätta väcka oscar o se till att han kommer sig upp ,iordning o i väg.....jag tror jag går ut i strejk ,för det är inte meningen att jag ska göra allt här hemma.
det är en kall morgon -15 grader. mina planer för dagen ,i kalendern står det skrivet utvecklingssamtal med oscar på skolan kl 13......sen resten av dagen har jag inga måsten.....undra vad jag då ska hitta på för nå....känner mig väldigt mycket rastlös.
anton o roger är hemma i dag oxå o dem kommer nog att sova flera timmar till o då är det lugnt o tyst ,då ska jag nog mest bara slappa för att inte väcka dem.
jag har precis druckit första kopp kaffe ....ha en bra dag .......

Inga kommentarer: