fredag 17 februari 2012

fredagkväll med vinst

har en mycket febrig pojke hemma 39.8 visade termometern alldeles nyss o han har fått febernedsättande tidigare i kväll ,nu har oscar krypit ner i sängen o hoppas febern dämpas o försvinner. måste väcka han senare i natt o kolla tempen. det blev en prommis till i kväll o då hade jag med mig några promenadkompisar.=) var hemma i gen vid 21 o nu har jag tagit en varm dusch o ska bara slappa resten av kvällen.
 glatt överraskad blev jag när jag såg att jag prickat in 5 rätt på en keno6 med kungen o det gav mig hela 400 kr =) ,tänk så rackarns nära jag var att pricka in full pott , men jag får vara nöjd för tillfället iaf.
jaha...o jag som hade tänkt eventuellt åka i väg o fiska på isen i morgon men det beror på hur oscar mår. ja ja det är bara avvakta o se hur jag gör i morgonbitti.
ha en fin kväll......sov så gott

Inga kommentarer: