torsdag 2 februari 2012

lite....

tråkig dag idag trots att det finns alltid nåt att pyssla med så har dagen varit tråkig.=(....har som jag sagt i tidigare inlägg gjort diverse sysslor ,vilat mm. jag har även börjat läsa en ny bok o har stickat en stund oxå......=)
min nya bok som jag börjat läsa heter :ett litet snedsprång o författaren : denise rudberg. en  genre som är helt nytt (tror jag) för denise , kriminalroman. jag blev förvånad över denne bok eftersom jag läst en hel hög av hennes tidigare böcker som varit skönlitteratur o handlat om överklassen i stockholm ....ska bli spännande o se vad jag kommer att tycka om denna =) ,så det är bara att läsa o sen kan jag berätta om vad jag tyckte o så.
ikväll for vi ner till bowlinghallen för att se oscar bowla inte ville han följa med hem ,han stannade kvar o kom hem senare.
vi for på affären för att fylla på i kylen o sen hem. roger o anton är uppe i garaget i kväll medan jag varit hemma o sett tv. för en stund sen ställde jag mig vid bänken i köket för att fixa varma mackor.  nu har jag satt mig ner för att dricka en kopp te o vila min värkande kropp. tempmätarn visade för en stund sen -30.9 grader ...brr...i natt blir en kall natt....hujedamej.....blir att vara uppe ett tag till sen bäddar jag nog ner mig vid 23 tiden ...tror jag....sov så gott

Inga kommentarer: