söndag 12 februari 2012

en långtråkig söndag

...o den har jag mestadels tillbringat hemma ,slöat en hel del faktiskt. en långtråkig dag =(.... roger o pojkarna har varit i garaget ett par timmar idag.på eftermiddag när  jag ligger här i soffan o ser på tv så knackar det på dörren o jag studsar upp från soffan o öppnar. glatt överraskad ,bakom dörren står en kompis ,alltid lika kul att få främmande.
jag bjöd på kaffe o semla o vi surrade en stund , dagens höjdpunkt. den här helgen har varit tråkig o jag har varit risig ,inte alls kul att va förkyld , hostig o tungandad. tidigare idag gjorde jag en ugnspannkaka  , ingen höjdarmiddag enligt pojkarna ,men det fick sannerligen duga idag o medan den gräddades så gjorde jag sommarbullar (påminner om kubbar).  sen har jag mest slöat som sagt. ikväll följde jag med o bjöd på kaffe då anton o roger skruvade med en kompis i ett garage vid 19 tiden var vi åter hemma. nu är snart tvkvällen slut för mig o det är läggdax men innan det så ska jag dricka ur min kopp te......sov så gott

Inga kommentarer: