onsdag 8 februari 2012

här är...

onsdagmorgon o här är jag. klev upp när jag blev väckt av väckarn 05.45.....sååå trött o har såå ont i bröstryggen o  armen , jag bar hem några matvaror i går från affären o det resulterade  låsning i bröstryggen o mer värk =(....tänkte jag skulle orka bära påsen utan att få mer värk ,men icke det......
jag har väckt en trött anton som snart åker i väg på jobbet ,roger har åkt i väg på ett tag ska jag väcka oscar o jag ska dricka mitt morgonkaffe o ladda inför mötet idag.
som jag sagt så är det det sista i utredningen för att göra arbetsförmågebedömningen. jag har hunnit med en massa utredningar  under sjukskrivningstiden o nu efter dagen ska fk ha allt underlag dem behöver. känns jobbigt att sitta i möte som dem sa kunde ta 4-5 timmar...jag ska vara där kl 09.00. tur att det blivit värmare ute  (mätarn visar -23.6 ) när jag måste promenera.
höjdpunkten idag är när jag sen kl 14.45 får sätta mig i stolen hos frissan =) o bli fin i håret. nu ska jag sluta surra o göra mig klar ,ha en bra dag

Inga kommentarer: