måndag 13 februari 2012

måndagkväll

o nu är jag tillbaka. dagen har jag tillbringat mestadels hemma förrutom då jag var i väg på massage o handlade o lämnade in kenot. när jag kom hem ställde jag mig vid spisen för att laga mat o matlådor till anton o roger som vanligt. dagens middag: korvstroganoff o ris.
oscar har gått till bowlingen ,roger o anton har kommit hem.
pratat med anton o han blir hemma i morgon för att han är sjuk ,förkyld med feber ,nu har jag två sjuklingar här hemma. ....men den ena är nog för snål för att vara hemma (roger)......
alltså i morgon blir jag inte ensam hemma ,dammsugning o städning får nog vara då eftersom jag inte kan städa o dona så att jag väcker anton som ska sova  som han säger , men baka borde jag ju kunna göra utan att han ska vakna. mina planer inför morgondagen sprack men det blir inte alltid som man tänkt sig.
nu ska jag hoppa i duschen o sen bara slappa ,men funderar på om jag ska baka lite antingen i kväll eller i morgon....hej så länge....

Inga kommentarer: