söndag 26 februari 2012

lite av varje ,fiske , bingolotto o spårlöst

denna dag blev inte riktigt vad jag väntat mig. det blev en fiskedag ute på isen med en god vän i det fina vädret. en mysdag o fisk på kroken =). det måste vi göra om snart igen. =)
åter hemma så blev det duschen o sen intog jag ryggläge en stund innan det var dax att laga middag. tacos o samtidigt stekte jag de fiskarna vi fick ,kokade potatis o sås till antons matlåda.
efter den stunden vid spisen så vilade jag en stund i soffan o glodde på tv.
kl 19 var det dax för att spela bingolotto som i kväll inte gav en enda vinst ,som vanligt. kenot gav heller ingen vinst ,som vanligt ungefär.
då bingospelen varit så lämnade jag tvn för att gå i väg ut på affären med oscar som ville ha kvällsmat. därefter åter hem för att hamna i soffan o fortsätta glo på tvn. kl 21 var det dax för kvällens program av spårlöst på tv7 o nu ser vi big brother innan det är dax att bädda ner sig.
anton ska ha väckning i morgonbitti 05.45 o oscar väckning vid 07.00 sen får jag egen tid o det ser jag fram emot. =).......nu säger jag sov så gott dröm sött

Inga kommentarer: