söndag 5 februari 2012

söndagkväll

och den har jag mest tillbringat framför tvn först bingolotto spel som inte gav mig nåt annat än förlorad tid.=(...sen tog jag en varm dusch o återgick till soffan för att se spårlöst på tv7. nu har det programmet slutat o jag funderar på om jag ska bädda ner mig snart o läsa min bok.
anton har varit hemma i kväll o för ett tag sen for han iväg ,han sover i sovstugan i natt o behöver väckning i morgonbitti.oscar ska i väg till skolan o roger far till jobbet men först ska han till tandläkarn 07.30. ser fram emot att få egen tid som jag inte haft nått på hela helgen , jobbigt att ha rastlösa människor  kringom sig hela tiden.
i morgon har jag inget direkt inplanerat som det ser ut nu så även på tisdag ser det ut att bli en tom dag i min kalender , men sen onsdag o torsdag hela dagar fullt upp sen fredagen ser ut att kunna bli en lugn dag. får se vad som händer denna vecka o vad för beslut som jag måste ta......
nä nu ska jag inte surra nå mer .....sov gott....

Inga kommentarer: