lördag 4 februari 2012

egentligen

...ingenting vettigt har jag uträttat denna dag förrutom diverse sysslor som alltid ,  bla tagit en svängom med dammsugarn. mitt på dan blev det en prommis ( temperaturen  då -35.4) ut på kiosken för att spela diverse spel o därefter hem.
 ikväll tog jag o oscar en promenad ut på affärn för att handla sen gick vi hem för att bara slappa o se tv. det var ganska kallt ute när vi gick i väg -33.5 grader. för att tina upp efter prommisen så tog jag ett bad sen har jag bara hängt här i soffan o kollat på gladiatorerna på tv4  bla......nu får oscar o roger bestämma över tvdosan resten av kvällen.
kvällens keno gav mig några kronor i vinst ,inget annat spel gav mig nån vinst =(.......  jag hänger nog framför tvn nån stund till innan det är god natt för mig ,  jag avslutar med att  säga god natt o sov så gott  ......

Inga kommentarer: