torsdag 9 februari 2012

gomorron ,mot luleå....

04.45 ringde väckarn ....huvva i tidigaste laget faktiskt ,men eftersom jag ska åka in till luleå med roger så då får jag finna mig i att åka tidigt hemifrån. har precis gjort mig klar o har kokat mig en kopp kaffe. tänkte skriva några rader innan jag lämnar datorn. roger sover ännu o jag ska snart väcka han o jag ska även väcka anton. oscar sover ju än ett tag till närmare 07.00 innan han ska upp.
en kall natt o morgon   mätarn visade -29.7 för en stund sen ,jag hoppas att det fort ska bli varmare ute eftersom jag ska visstas utomhus under dagen med att strosa omkring på storheden o säkerligen oxå i stan i väntan på att bussen ska ta mig till byn........
jag har som vanligt värk o nu är det mest i bröstryggen har några låsningar med största sannolikhet =(
nu är det dax att väcka en trött anton. roger har klivit upp o snart bär det alltså i väg .......hej hej

Inga kommentarer: