tisdag 21 februari 2012

middag ,vårdcentralen o semlor

....jag har precis lagat dagens middag :mjölkstuvade makaroner o köttbullar i krämig sås o dagens efterrätt är självklart semlor (hembakta). semlorna har jag lagt ihop så efter middagen så blir det en semla till kaffet.
vårdcentralen ska vi gå till (tid kl 15.50) ,oscar behöver träffa en sköterska som ska se han o ta prover för han har haft feber nu i flera dagar.får se om det bara är en vanlig förkylning el om det är en förkylning som kräver antibiotika.
hyrt filmen :poppers pingviner ,en komedi som blev omtyckt. jim carrey spelar i huvudrollen

hämtat ut ett bokpaket som jag beställt ,nu har jag lite läsning framöver =) 
haft en skön morgon senare på förmiddagen for jag i väg ut på byn för att göra lite ärrenden. jag hyrde en film för att sysselsätta oscar med. när filmen varit i gång en stund så slumrade en trött mamma i soffan =). kan det vara för att jag kliver upp för tidigt jag blir så trött framåt dagen eller är det nåt annat jag gjort som gör mig trött? jag har motionerat o sånt ......=).....ha en fortsatt bra dag

Inga kommentarer: