måndag 6 februari 2012

tänkte ju...

...lämna datorn ,men "skrivklådan" har inte gett med sig trots att jag skrev ett megalångt inlägg alldeles nyss ...hmm.....lika bäst att fortsätta surra lite då....när jag har detta  "il" för fort kan "skrivarilet" vara som bortblåst. =)
ååhh tänk vad jag skulle uppskatta o bli glad om ni läsare ville lämna ett avtryck efter er. har sagt det förr ,jo jag vet men säger det igen LÄMNA GÄRNA KOMMENTARER....=).
inte för att klaga men nu får ändå kylan ge sig den för med sig många nackdelar av olika slag.jag kan säkert räkna upp en hel rad med nackdelar. kylan begränsar ens leverne ,man kan el vill inte vara ute i samma utsträckning som då det är milt väder, huden blir torr o hemsk ,astmatiker bör för bästa välmående stanna inomhus så mycket det bara går. (jag har astma o jag får mer besvär med andningen ute i  kylan ), trots min astma så tar jag promenader det är nödvändigt för mig med tanke på min värk. bilar fryser ihop o nu dessa dagar har det varit grymt många trafikolyckor pga kylan o snön som faller.
ååhh vad jag helt plötsligt känner mig som en "klagokärring". men jag är ingen sån. jag är en  sprudlande glad frisk fläkt som har nära till ett gott skratt ,omtänksam , snäll o positiv  brud. det är ord som delvis kommer från personer jag träffat o känner o jag tror på dessa ord. =).....blev nu bjuden på en kopp te medan jag sitter här ,vilken service ...=)....kanske skulle sluta surra o dricka mitt te innan jag bäddar ner mig.....än en gång säger jag som jag brukar sov gott ,dröm sött /surrhumlan tingeling =)

Inga kommentarer: