fredag 17 februari 2012

en kompis på promenad

.....trevligt främmande på morgon o när man får oväntat besök vad bjuder man då på?.....självklart gevalia =).....alltid kul att få surra en stund ,gör gärna om det igen.
oscar gick i väg till skolan ,roger gick till tandis o anton sov. vid 09.00 tiden ringde min telefon o det var oscar som var "hängig" nu har han åkt på förkylningen som härjat här i veckan o har fått feber......fan det snurrar bara på med sjukdommar , är något LESS kan jag påstå.
nåja det är bara vila för oscar i helgen så han kan pallra sig i väg på skolan på måndag.
eftersom det är fredag idag så var både anton o roger piggare så pass pigg så att dem åkte i väg roger på ett håll anton på ett annat håll ,kvar hemma var jag o oscar.
pratade med grannen en stund o jag bestämde mig för att ta med mig lilleman på en prommis i det soliga  fina vädret. vi gick i väg en bit sen gick vi hem o när jag varit hemma en stund så gick vi ut en prommis till ,det är lika bra att passa på att va ute när möjlighet ges o inte dumt att ha med sig en kompis på promenad. =)....
anton kom hem med en kompis för en stund sen ,saknar egen tid har liksom inte haft lugnt o skönt hemma på hela veckan när dem varit hemma ,gnälliga sjuka karlar o ungar är ingen hit vill jag lova.......
vad jag ska göra mer denna dag har jag ingen aning om det är bara vänta och se om nåt roligt inträffar. =).......kenot är inlämnat för kvällen.....så det jag kan göra nu är att hålla tummarna för en vinst i kväll......hej så länge

Inga kommentarer: